[talk-cz] na openstretmap.cz nezůstane zaškrtnutá vrstva chybných rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Duben 9 09:03:33 UTC 2019

Ahoj,

nasazenim posledni verze webu osmap.cz doslo k zpristupneni parametru
addOverlays, nastaven tedy do Fody - melo by se to chovat tak, ze
necha vse jak je ale pokud nejsou, tak zapne vrstvy chybnych
rozcestniku a fotek rozcestniku. Ostatni vrstvy i mapy nesaha a melo
byt to co si clovek posledne zvolil.

Prosim Zdenka o otestovani zda je s tim happy.

Diky