[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Úterý Duben 9 11:27:50 UTC 2019

Supr. Sry, ráno jsem se nedíval do gitu. Klidně pošli echo do konfery když
deployneš na devosm něco co se dá testovat :-)  ... ale možná mě jen minula
zpráva.
Jinak změny jsou OK! a díky za pěkné verzování těch rcček 👍

P.