[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 19:59:04 UTC 2019

Obecně se to asi nedá úplně stanovit, někde se to nemění desítky let, jinde
je to třeba každý rok trochu jinak.
Ale deset let už mi přijde jako hranice, kdy určitě kontrolovat.

JAnD
---