[talk-cz] Turistická trasa Pevnostní linie "Kočičák - Chomutov"

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Duben 12 06:59:51 UTC 2019

Dne 11. 04. 19 v 22:22 Václav Kroupar napsal(a):
> Přidal jsem naučnou stezku po řopících nad Chomutovem. Dělám to poprvé. Můžete se někdo podívat, zda jsem relaci
> nastavil správně? Též jsem nahrál fotky rozcestníků. Umístění https://www.openstreetmap.org/edit#map=16/50.4894/13.3959
> (Nevím, jak lépe vytvořit odkaz).

Pro tebe - i pro ostatni at to nemusi dohledavat:

v iD editoru kliknes na cestu v te relaci. Dole v zalozce Vsechny relace kliknes na tu relaci "Pevnostni linie..." a pak
v tom levem sidebaru jsedes uplne dolu (nekdy je potreba chvili pockat) a tam je malym pismem: Zobrazit na
openstreetmap.org - na to kliknes:

A tohle posles.

Samotneho by me zajimal - ma se do takove relace pridat ty lehke pevnostni objekty?

Podle
  https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22399.jpg
do te relace pridas jeste ty rozcestniky a do policka "role" jim das "guidepost" - v iD editoru je to to volne pole pod
jmenem relace.

Mirek