[talk-cz] Openstreetmap.cz z mobilu (Android)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Duben 12 08:48:55 UTC 2019

Ahoj.

HTC U11 life, Android 9, poslední Firefox. Prohlížení mapy funguje bez
problémů.

Co máš za mobil a verzi androidu? Popisované problémy ukazují na nějaký
problém v javascriptu - padne na výjimku a pak už nepokračuje, takže se
nedokončí inicializace a nic pak nefunguje.

Marián

---------- Původní e-mail ----------