[talk-cz] Rozcestníky: Jiné číslo na směrovce pěšího a koňského ukazatele

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Duben 13 18:41:25 UTC 2019

Fotka z mobilu lepší ode mně nebude, bylo to vysoko a je to dost přiblížené.
Tady je zbytek - https://openstreetmap.cz/#map=19/48.92263/14.43712&layers=dGB a tuhle je vidět rozdíl i na jiných směrovkách, tentokrát i jen mezi pěšími:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22454.jpg
Pro ilustraci - ta modrá linka dole je vršek značky "přechod pro chodce".

Takže jsem vlezla na trasy KČT, a mají to jako CB117.

Vypadá to, že došlo k přečíslování, ale směrovky nevyměnili, ani nepřelepili číslo rozcestníku - rok 2008 x 2017.
Rozcestník CB014 by měl nyní být Římov, i ho tak máme vyfocený.

Majka