[talk-cz] Rozcestníky: Jiné číslo na směrovce pěšího a koňského ukazatele

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Duben 14 18:07:02 UTC 2019

On Sun, 14 Apr 2019 at 19:50, Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> wrote:

> Podobná situace, kdy všechny směrovky jsou ze stejného roku:
> https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22303.jpg
>
> Moc jsem nad tím nedumal. Prostě to tam je, takže ref=NJ269;NJ268

Možná by to podumat chtělo:
NJ268: Kopřivnice - koupaliště
NJ269: Kopřivnice - železniční stanice

2 různé rozcestníky viz https://mapy.cz/s/3qRB2 -> tj. chce to zkontrolovat
tu trasu, která tudy prochází, protože tam s tím něco prováděli.

Samozřejmě "ověřeno" přes (fuj, fuj) trasy.kct.cz.
Díky tomu "mému" rozcestníku jsem zjistila, že jsme sice měli trasu
"komplet", ale starou, a scházely nám tam rozcestníky, případně jsme je
měli označené "po staru". Dokonce to bylo z těch okolních fotek vidět, jen
si toho nikdo nevšiml. Je to docela smůla, poměrně nedávno jsem tudy
projížděla na kole, a ten chybějící je v místě kde končí to nejhorší
stoupání na trase ;) Takže si to někdy zopakuji, a to místo, kde jsem z
toho málem měla smrt, mě asi znovu nemine.

Ale pro nás všechny - vypadá to, že jakmile se sejde na rozcestníku několik
čísel v "novém formátu", tj. to AA999, znamená to, že se na trase cosi
změnilo a je třeba jí zmapovat znovu.

Majka