[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 15 06:19:34 UTC 2019

Ahoj, zatim jsem se k tomu nedostal, ale jak uz jsem nekde psal,
planuju v OsmHiCheck krome tvrdych chyb jako neni zavest i mekke chyby
jako je starsi nez. Zatim jsem udelal jen prvni krok a to je histogram
vsech fotek aby bylo videt, jak na tom jsme celkove v ramci Fody:

https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?stat.histo

Kazdopadne osobne to resim tak, ze pokud cestou narazim na nejaky
rozcestnik (a nefotil jsem ho ja sam pred mene nez rokem), tak ho
vyfotim, specialne pokud ma rok vyroby nejaky novejsi (2-3 roky
zpatky). Pri nahravani pak nahraju pokud fotka neexistuje, je spatna
(rozmazana, spatne viditelne casti apod.) nebo je starsi nez 2-3 roky.
Stare fotky pak ve Fody zakazu s komentarem "nahrazeno novejsi fotkou"
aby bylo jasne proc je zakazana.

Ted postupne resim verifikaci dat, protoze primarne u starsich fotek
jsou tam casto hodne velke nesmysly, jak se dostanu pres 50%, tak
planuju upravit zobrazovani na osmap.cz v ikonach a take dalsi kroky.
Prace se starim je jedna z prvnich na seznamu.

Toz tak :-)