[talk-cz] dotaz jak vyznačit dobu neprůchodnosti turistické trasy

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Duben 15 11:27:55 UTC 2019

Mirku, není tohle v konkrétním případě blbost? Tohle je řešení pro tu
polňačku, i když to bude prakticky nefunkční - neznám mobilní aplikaci,
která by ten access:conditional parsovala pro pěší či cyklisty, navigace
pro auto to využívají jen výjimečně.

Na relaci - a toho se týkal ten dotaz - je to pak podle mě už úplně mimo.
Tam na to není nic připraveného. Takže technicky to třeba je správně, ale
prakticky je lepší, pokud momentálně z aktuální mapy uvidím skutečný stav,
tj. tady se mi v trase ukáže díra. A stavba je tu plánovaná snad do konce
roku 2021, takže to není nic dočasného. Ta trasa se na tu dobu bude muset
nějak přeznačit nebo zkrátit.

Majka