[talk-cz] dotaz jak vyznačit dobu neprůchodnosti turistické trasy

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Duben 15 13:51:16 UTC 2019

Ahoj,

TL;DR: zmapovat, byť k tomu není renderer

Jsem pro širší než užívané tagování - "začneme zobrazovat více existujících
tagů" je snazší cesta ven ze slepice-a-vejce než "oznámíme podporu nových
tagů, a budeme čekat, až vzniknou." V tomhle směru se mi to nelíbí nastejno
s nápadem "typ stojanu na kolo ne a ne a nemapujte, naše mapa ho neumí.".

Zdar,
Honza "Piškvor" Martinec