[talk-cz] dotaz jak vyznačit dobu neprůchodnosti turistické trasy

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Duben 15 14:09:17 UTC 2019

Na relaci turistické trasy mi access přijde komplet mimo.

A s tím tagováním :conditional mi připadá, že si tu lžeme do kapsy.
vehicle:conditional sice zvesela používáme jako specificky český tag
<https://taginfo.openstreetmap.org/keys/vehicle:conditional#map> zvlášť pro
ty silniční uzavírky. Sice se poplácáváme po rameni, jak tam ta data máme,
ale podpora v navigacích (nejedná se o renderer, tam praktický význam zas
tak moc nemá) je téměř nulová - vím o výjimce u Magic Earth.

OsmAnd, BRouter a snad ani maps.me to neumí, a pokud to nehodlá někdo z nás
doprogramovat, umět jen tak nebudou. OsmAnd má issue někdy od konce roku
2015, maps.me od března 2017. Prakticky se tím momentálně jen hází naprosto
zbytečné tagy do mapy. A jako naprosto zbytečné tam všechny, co tam jsou,
zůstanou i dál - protože to nikdo nemaže. Časem to zkrátka bude na každé
silnici, co se kdy zavírala, už jako naprosto nerelevantní informace.
Obávám se, že dřív, než to bude mít podporu, to bude na každé cestě co v
mapě máme.

Majka