[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 08:00:26 UTC 2019

Ahoj, jak psal Marian, nejjednodusi je asi to vytahnout z json nebo
gpx, ktere je k dispozici, ale podle mne je tohle lepsi mit extra aby
to clovek mohl zapinat a vypinat. Aspon mne osobne to pouziti jako GPX
naimportovane do Locusu maximalne vyhovuje, ale samozrejme klidne
vyzkousej, pokud to bude znamenat vice fotek, tak jsem rozhodne pro
:-)

(v obou zdrojich je i duvod "chyby", mozna to bude vhodne nejak rozlisovat)

Bye