[talk-cz] hláška josm o nedostatku paměti

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Duben 19 15:18:49 UTC 2019

(spustit z cmd v adresari JOSMu, pripadne si udelej BAT soubor nebo
zastupce)
to je na mne moc složité - jak se udělá bat soubor nebo zástupce
Pražák
---------- Původní e-mail ----------
Od: r00t <r00t na r00t.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 4. 2019 17:05:18
Předmět: Re: [talk-cz] hláška josm o nedostatku paměti
"Ahoj,

> Jak mám spustit JOSM s uvedeným parametrem tak aby pamět byla dostatečná
Muzes zkusit treba:
java -jar -Xmx1400m josm-tested.jar
(spustit z cmd v adresari JOSMu, pripadne si udelej BAT soubor nebo
zastupce)

Kde 1400m znamena 1400MB max. Je mozne pridat nebo ubrat, pokud je hodnota
moc
velka, java vyhodi chybu.

Taky je mozne pouzit "javaw" misto "java", potom JOSM bezi bez konzoloveho
okna.

Ale asi opravdu jde o nejakou chybu (memoryleak) protoze neni duvod aby
najednou
JOSM potreboval o tolik pameti vice...

r00tcz