[talk-cz] místo odložení psa

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Neděle Duben 21 17:12:57 UTC 2019

Ahoj,

máte nápad, jak označit boudu, do které si můžu odložit psa, zatím co
jdu někam, kam psi nesmí? Na tuto stezku[1] je psům vstup zakázán (dal
jsem přímo na cesty, ne na relaci), u vstupu do areálu jsou zamykatelné
boudy[2], ke kterým si u obsluhy můžu půjčit klíče, psa tam zamknu,
obsluha mu tam případně dá misku s vodou a při odchodu si ho zase
vyzvednu. Dal jsem amenity=animal_boarding, protože nic vhodnějšího jsem
na wiki nenašel, ale ještě by se asi hodilo nějak vyjádřit, že je to jen
dobu prohlídky areálu, a ne abych tam psa nechal a odjel na dovolenou.

(Jinak teda psa nemám, ale podobné zařízení vidím poprvé v životě, tak
mě to zaujalo.)

[1] https://www.openstreetmap.org/relation/9386280#map=16/49.0322/13.5858

[2] https://www.openstreetmap.org/way/685099348

--