[talk-cz] zbouraný pavilon

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Duben 21 19:16:21 UTC 2019

Ahoj,

Prefix demolished, určitě - třeba vůči ortofotům to poskytuje info "budova
tu byla, není tu _už_, a úmyslně" (na rozdíl od "ještě tu není/nevíme). V
ČR to má ještě specifikum, že se nevrací z RÚIANu budovy popravdě smazané,
ale papírově existující (typicky pražská týnská fara, která už tam není sto
padesát let, ale odstranit ji z evidence nejde a nejde a nejde - než mi to
došlo, mazal jsem ji snad natřikrát a drbal si hlavu "tohle už jsem někde
viděl!").

Zdar,
Honza "Piškvor" Martinec