[talk-cz] zbouraný pavilon

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Duben 21 22:44:19 UTC 2019

Ahoj,

jo, prefixy životního cyklu používám i u budov a jiných *právě zaniklých*
objektů. Většinou tam i po té zbourané budově zůstanou patrné základy.
Odstraňuji geometrii až když na tom místě vznikne něco jiného (jiná budova,
silnice, atp.) a zbytky původní stavby již nejsou v terénu nalezitelné (OTG
rule everywhere).

H.