[talk-cz] Mapování odbočení cesty

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Duben 23 06:08:25 UTC 2019

ahoj,

je to na uvážení, neexistuje na to jednoznačný pokyn. Já se v podobných
situacích rozhoduji pro "částečné zmapování" tehdy, pokud je dosud
nezmapovaná odbočka svým významem zjevně podobná cestě, po které jdu (tedy
nemá velkého významu zamapovat všechny nevýznamné chodníčky, které by
zůstaly takto rozpracovány roky i déle).

V každém případě však po naznačení odbočky vždy umísti na poslední bod tag
fixme(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:fixme)=continue, aby bylo
zřejmé, že zde cesta nekončí a je potřeba ji domapovat.

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: dskonf na volny.cz <dskonf na volny.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 23. 4. 2019 7:04:37
Předmět: [talk-cz] Mapování odbočení cesty
"Ahoj,
mám takový nováčkovský dotaz, na který jsem nenašel žádnou radu.
Mapuji tak, že když někde jdu a cesta není na mapě, tak ji dokreslím.
Pokud přijdu ke křižovatce, kde z té cesty odbočuje další cesta, jak to
zakreslit?
Ignorovat  tu odbočující cestu? Nebo zakreslit prvních pár metrů, abych
naznačil, že tam je nějaká odbočka? Nebo jak by se mělo řešit?
David