[talk-cz] chyba při trasování lpis

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 23 09:02:17 UTC 2019

Ahoj,

Majka už mi hlásila. Je to změna v API josm. Musím plugin opravit, dostanu
se k tomu až večer.

Do té doby musíš použít starší josm.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 23. 4. 2019 10:58:13
Předmět: [talk-cz] chyba při trasování lpis
"
Chtěl jsem přetrasovat několik polí v okolí Újezdu u Brna.

Při trasování se však objeví hláška, že došlo k neočekávané chybě, kterou
způsobil doplněk tracer a že mám zkusit aktualizovat na nejnovější verzi
doplňku.

Když stisknu tlačítko aktualizovat doplněk, objeví se další hláška, že JOSM
nemůže nalézt informace o doplňcícich, mezi jinými i o traceru.

Používám nejnovější verzi JOSM 15017

Při použití poslední testované verze mi při načítání píše, že některé
doplňky (např reverter a jiné potřebují novější verzi JOSM)

co s tím mám dělat?