[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 23 10:54:16 UTC 2019

Nahrání všech kontejnerů (import) není věc, kterou bych doporučila
nováčkovi.

A to z jediného důvodu - je nutné si projít kolečkem na import listu -
minimálně to tam oznámit, a dát cca 14 dní na případné připomínky - které
skoro určitě přijdou. K tomu je nutné přesně popsat, jak se ta data budou
převádět a jak se bude ověřovat jejich pravdivost a jak to sloučit proti
tomu, co už v OSM je. U kontejnerů to není moc složité nebude, ale jistou
zkušenost to chce mít.

Majka