[talk-cz] Mapování odbočení cesty

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Duben 23 18:06:51 UTC 2019

Ahoj

oprava tagu ma smysl vzdy, duvodu je vic.

- nefunkcnost sluzeb (v tomto pripade pripadne nevykresleni znacky pro
domapovani)

- jak pises vzor pro dalsi mappery

- atd.

nerozumim pojmu "volny tag", pokud mas na mysli to, ze je urcen k tomu, aby
do nej mapper vlozil nejakou poznamku, pak k tomu slouzi vyhradne
description (poznamka viditelna v mape), nebo note (poznamka pro dalsi
mappery). Ale vsechny ostatni tagy (aby mohly fungovat), musi "ve svem
vlastnim zajmu" zachovavat konvence.

Proto se domnivam, ze by trvale automaticke opravy (pomoci botu) vubec
nebyly od veci. Bud by bot fungoval zcela automaticky, nebo na zaklade
mailoveho kontaktu autorovi (je-li znam) a to implicitne (pokud autor na
vyzvu ci dotaz nijak nezareaguje, dojde k oprave), nebo explicitne (pokud
autor na vyzvu ci dotaz nijak nezareaguje, k oprave nedojde).

vop

---------- Původní e-mail ----------