[talk-cz] Mapování odbočení cesty

<0174 v0174 na v0174.net
Úterý Duben 23 18:27:16 UTC 2019

Ahoj,

já i podle wiki chápu tag /fixme /jako /note/, od kterého se odlišuje
jen tím, že něco je špatně a potřebuje to opravit. Viz i anglická wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:fixme
A příklady psané volným textem.

Jinak neexistence bota podle mě vyplývá z toho, že oficiálně pořád může
kdokoliv tagovat cokoliv jakkoliv a není to "špatně". Osobně bych radši
sadu pravidel "shora", protože takhle je v tom bordel, který někdy
nekonverguje (viz veřejná doprava), ale je to, jak to je.

Vojta