[talk-cz] hláška josm o nedostatku paměti

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Duben 24 05:26:35 UTC 2019

Zkus kdyztak poslat screenshot vyberu oblasti jako jsem posilal ja,
pak to muzeme zkusit velmi presne napodobit, takhle sice zkusim neco
stahnout ale jestli je to stejne jako u tebe tezko rict. Kazdopadne to
co je v priloze mi proslo v pohode.

Mej se.