[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

Jitka Novotna jitka na ucw.cz
Středa Duben 24 11:13:43 UTC 2019

Ty data co bych tam chtěla importovat mají každý jedntolivý druh zvlášť tj
ocenila bych aby se to nemuselo měnit.

Druhá věc na kterou jsem se chtěla zetpat jak je to s udržbou těch dat. Já
si vcelku věřím na to, abych vložila pár ručně a pak si zažádala o vložení
celé té sady, ale pokud IPR vydá novou sadu, tak bych ráda aby to šlo
automaticky aktualizovat. Vím že se občas kontejnery posouvají tj i mizí.
Pujde pak zařídit i to? Není třeba na to myslet dobředu?

Jitka