[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Duben 24 11:26:57 UTC 2019

On Wed, 24 Apr 2019 at 13:14, Jitka Novotna <jitka na ucw.cz> wrote:

> Ty data co bych tam chtěla importovat mají každý jedntolivý druh zvlášť tj
> ocenila bych aby se to nemuselo měnit.
>

> Druhá věc na kterou jsem se chtěla zetpat jak je to s udržbou těch dat. Já
> si vcelku věřím na to, abych vložila pár ručně a pak si zažádala o vložení
> celé té sady, ale pokud IPR vydá novou sadu, tak bych ráda aby to šlo
> automaticky aktualizovat. Vím že se občas kontejnery posouvají tj i mizí.
> Pujde pak zařídit i to? Není třeba na to myslet dobředu?
>
> Jitka

Tím "Zažádat o vložení celé té sady" je myšleno co přesně? Na mě to dělá
dojem, že si nerozumíme. A že hlavní problém vzniká z naprosté neznalosti
toho, jak OSM funguje.

Takže za mě - ne, v téhle podobě není dobrý nápad na základě té datové sady
cokoli do OSM vkládat. Nejlepší by bylo se osobně sejít s někým, kdo tomu
dobře rozumí, a celou záležitost si vyjasnit. Tak, jak to v současné době
dělá dojem, jsem rozhodně proti. Koukají z toho problémy při importu
samotném, i při dalším udržování těch dat.

Majka