[talk-cz] Evropská turistická trasa E10

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Duben 24 15:50:18 UTC 2019

Našla jsem gpx s trasou, co vypadá dobře, při porovnání s aktuálnějšími
fotkami rozcestníků.

ad Český Krumlov - České Budějovice:
Trasa E10 přes Kleť snad jde, ale nepokračuje do Holubova jak je zmapováno
(a asi bylo), ale na Zlatou Korunu, a odtud podél Vltavy do ČB. Pak buďto
skok (přejet městskou), nebo neznačené po cyklotrase kolem Vltavy, a napojí
se znovu v Českém Vrbném, tedy za ČB. Projdu / projedu, a opravím. Jen
netuším, *co s tím neznačeným úsekem*, který je však nabídnutý jako varianta
<https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?id=22393>.

On Wed, 24 Apr 2019 at 13:32, Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com> wrote:

> Nějaké přetrasování asi bylo, protože jsem teď zachytil nový rozcestník v
> Dobříši na náměstí, kde E10 už není
> https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22690.jpg
> a na staré verzi https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/3149.jpg byla.
>
> JAnD

ad Dobříš:  trasa by podle toho gpx i podle fotek rozcestníků snad neměla
zacházet na náměstí, ale jít Dobříš vlak - U Papeže - Nad Větrníkem

pak je díra v trase mezi Zbraslaví a v Praze Trójou

další podivnost je v části Roudnice nad Labem x Mělník (z jihu dojde přes
Říp, a pak někam do Roudnice nad Labem, a začíná být vidět znovu v
Mělníku). Spojka z Roudnice nad Labem do Mělníka není nikde vidět, i když
by teoreticky existovala, podél Labe přes Štětí po Polabské stezce (naučná).

Takže pokud se někdo bude přes léto vydávat tímhle směrem, má tam prostor
se po okolí rozhlédnout :)

Majka