[talk-cz] hláška josm o nedostatku paměti

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Duben 25 07:02:23 UTC 2019

To bych řekl, že je docela na hraně. Víc fyzické paměti by se ti určitě
hodilo. Netuším, jak si java-vm alokuje paměť, jestli je to určité % z
dostupné paměti.

Nepřidal jsi v poslední době třeba nějakou novou podkladovou vrstvu? Ta taky
nějakou paměť spotřebuje. Čím víc vrstev a čím větší stažená oblast, tím
větší spotřeba paměti.

Případně se mrknout, jestli se nějaký jiný program moc neroztahuje.

Marián

---------- Původní e-mail ----------