[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 10:55:23 UTC 2019

Je to vlastnost.
Neotvírej changeset (klik na to číslo), ale přes [A] - show in Achavi, tam
je to vidět opticky. Vyzkoušej i ty další odkazy, občas jsou taky užitečné.
Teď spíš jen pro to, abys věděl, co vše existuje...

Ale: náhodou jsem ti to našla na první kliknutí, pohled z Achavi na
changeset <https://nrenner.github.io/achavi/?changeset=44798958>:
[image: 2019-04-25_125126.png]
Je vidět to vymazání (červeně).