[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Duben 25 11:06:50 UTC 2019

:))

Jinak našel jsem to mou oblíbenou metodou, průzkum historie okolních ploch. Není to 100% ale často to zabírá. Tady pomohla historie druhé rezidenčky za tratí a zahrádek u trati.