[talk-cz] kontejnery na třízený odpad

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Duben 26 09:30:36 UTC 2019

Já ale neříkám nic o tom, že by se to nemělo importovat.

Dívala jsem se na ta data, a je to ideál na "napůl import" - tj. upravit ta
data do podoby, co polkne JOSM, upravit tam (sloučit jednotlivé kontejnery
na totožném místě, a převést na jeden "velký" s několika druhy odpadu,
sloučit proti datům, podle Ortomapy zkontrolovat že umístění nových
odpovídá) a nahrát.  Záležitost maximálně na pár večerů, spíš si troufnu
říct, že na večer jediný, zvlášť díky té Ortofoto mapě Prahy - kontejnery
se podle ní dají zmapovat pohodlně i ručně, jsou vidět opravdu dobře. Proti
těm poštovním schránkám brnkačka.

Jenže jsem získala dojem, že Jitka s OSM nepracuje, nebo nepracuje natolik,
že tohle zvládne. A současná debata na import listu mě přesvědčuje o tom,
že to chce mít opravdu dobře srovnané pro to, aby nám to neodstřelili tam.
Teoreticky ty názory z import listu samozřejmě můžeme ignorovat - tj. jen
to tam oznámit, zahlásit "schváleno místní komunitou", a zdar. Je dost
lidí, kteří si jedou po svém, a nikam se neohlíží. Nebo to můžeme udělat
trochu pokoutně - domluvit se tady, a nikoho se neptat. Otázka je, jestli
to takhle chceme provozovat.

Majka