[talk-cz] Ikonky čerpacích stanic - Shell, OMV, MOL

marek polakmarek na centrum.cz
Sobota Duben 27 18:07:11 UTC 2019

Aktualizace ma probíhá cca jednou za 2 měsíce.
Podporu mají, tak jím zkusím napsat.

Marek Polák

On 27. 04. 19 11:47, Vit Semenec via talk-cz wrote:
 > Ahoj,
 >
 > popisuji jak umím :)
 >
 > V navigaci Magic Earth se mě u některých benzínek zobrazuje ikonka
 > konkrétní značky u jiných ne.
 >
 > Je to tím, že Shell, OMV a MOL mají v iD editoru vlastní skupinu (asi
 > dle brand:wikidata ?).

 Možné to je. Dá se to odhadnout tak, že najdeš jednu benzínku, která
 ikonu má a druhou, která ji nemám. Pak se porovnají tagy a chybějící se
 dodají. Pak se jen počká, jestli se ta benzínka zobrazí i s ikonou. To
 bude ale nějakou dobu trvat. Nevím jak často dělají aktualizaci mapových
 dat. Bohužel nemají otevřené kódy, takže se to nedá zjistit analýzou kódu.
 Nebo se jich můžeš zeptat. Asi budou mít nějakou podporu.

 > Uměl by někdo hromadně vyfiltrovat "Čerpací stanice" a ty co mají v
 > názvu Shell překlopit na typ "Shell Čerpací stanice". A obdobně OMV a MOL?

 Ano, uměl ;-)
 Začít lze u overpass-turbo.eu: http://overpass-turbo.eu/s/Ijm <http://overpass-turbo.eu/s/Ijm>  Pak už
 jen nějaká magie kolem ;-)
 Ale hodně záleží, kolik by toho bylo. Ony jsou nějaká pravidla pro
 strojové editace.

 > Benzina by si to také zasloužila, ale ta tam zavedena samostatně není.

 Až zjistíme, jak to vlastně funguje, je možné to zkusit na tom správném
 místě navrhnout.

 Marián