[talk-cz] jak zjistit, jestli byl objekt smazán?

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Neděle Duben 28 19:57:29 UTC 2019

Vidím, že už jsi to obnovila, díky. :-)

Jinak plugin undelete jsem si přidal do JOSM a nastudoval, jeho ovládání je
velmi jednoduché, v odůvodněných případech budu moct použít.

Reverter zatím ne, jen jsem lehce pročetl. V podezřelých případech to
stejně nejdřív budu diskutovat tady. :-)

Díky vám za přínosné informace!