[talk-cz] WeeklyOSM CZ 456

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 30 08:19:40 UTC 2019

Až na to, že ten dotaz je kanónem na vrabce. Protože 99% těchhle objektů
jméno mít nebude...
Osobně bych to pro zjednodušení omezila na silnice I. třídy a vyšší, ale
ten předchozí problém zůstane, jen nevyskočí každý můstek na polňačce.

"Správně" by bylo prohledat i napojené cesty, a porovnat name (u
tunelu/mostu) s name na vedlejší silnici stejné kategorie. Jen kde se to
liší, se dá předpokládat, že to na tunelu/mostu je jméno specifické pro
tenhle objekt.