[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 30 09:05:48 UTC 2019

Myslíš takové ty multipologony, které sdílejí společné outer cesty?

To je něco jiného, než když je outer cesta multipolygonu rozdělena. Většinou
to způsobeno interním omezením max 2000 uzlů v jedné cestě. No a velké lesy
mívají těch uzlů mnohem více.

Máš nějaký příklad? Mrknul bych na to. Měl jsem za to, že tyhle
multipolygony (speciálně lesy) tracer ignoruje. Podporuje jen uzavřené
polygony.

Díky,

Marián

---------- Původní e-mail ----------