[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Duben 30 12:20:43 UTC 2019

Docela kontroverzní tvrzení :-)

Když jdu lesem, narazím na silnici třetí, ale klidně i druhé či první
třídy, přejdu ji, tak nevycházím z jednoho lesa a nepřecházím do lesa
druhého. Prostě jsem pořád v tom samém lese. Proč by se to mělo dělit
právě tady?

Nemluvě o dalších nevýhodách typu zobrazování lesů při větším oddálení
(kde jsou vidět pouze větší multipolygony), datové analýzy nad takto
rozsekanými lesy, ...

Magický postup, který by naráz vyřešil všechny naše problémy, asi
neexistuje.

Jirka Komárek