[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 30 12:28:01 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Milan Cerny <milancer na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 4. 2019 14:04:48
Předmět: Re: [talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z
neuzavřených cest)
"Ahoj, téma velkých multipolygonů se tady řeší celkem často. Většinou to
skončí bez jasné shody na tom, jak by bylo lepší tyto plochy mapovat a proč.
Opravám lesních ploch věnuji dost času. Dříve jsem lesy opravoval právě
dělením (sdílením) vnějších cest. To se po čase ukázalo jako nepraktické.
Aktuálně se snažím lesy mapovat po vzoru jedna linie outer a více inner.
To ovšem naráží na již zmíněný problém s limitem 2000 bodů na linii. Pak se
musí plocha rozdělit na více menších a přidělit správně inner prvky novým
relacím. Je to celkem náročné. """

Ahoj,

těch 2000 bodů na linii je v pohodě - prostě tu outer cestu na vhodných
místech rozdělíš na dvě půlky. Hotovo. Polí se ani nedotkneš. Tracer se
těmhle lesům vyhne -> napasovat hranice lesa na pole musíš ručně. To musíš
stejně, pokud je mezi lesem a polem něco jiného - cesta, tráva, křoví.

"
Proto bych byl rád, kdyby padla nějaká shoda na tom jak to mapovat, nejlépe
s dokumentací na wiki. Nerad bych aby čas a práce tomu věnovaná přišla
nazmar."

Nahoď na wiki nějaký návrh a postupným upřesňováním se snad něčeho dobereme.

"

Opravy provádím od těch MP, které mají nejvíce outer prvků, aktuálně jsem
někde u 20.
Pokud je potřeba nějaké konkrétní MP opravit, klidně je sem napište, opravím
přednostně.
Chyby v MP řeším prakticky denně a věřte, není jich málo.
"

A kdyby se ti chtělo popsat ty problémy a jak to řešíš, to by bylo top ;-)

Milan