[talk-cz] Fody - verifikace

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 1 11:52:27 UTC 2019

Ahoj,

verifikace Fody dokoncena, takze mame komplet otagovane vsechny fotky
co tam jsou. Vzhledem k mnozstvi jsem tam urcite udelal chyby (rucne
projit 20000 fotek je mazec), ale snad je jich minimum.
Zaroven jsem objevil chyby v importu OSM dat pro OsmHiCheck, takze se
objevilo asi 100 novych emergency bodu, ktere se driv ignorovaly.

Davam si trochu oraz, pak se uvidi co dal, bud kontrola nepouzitych
apod. fotek v OsmHiCheck, nebo dalsi vetsi vec je (polo)automaticka
konverze silnicnich znaceni v OSM vedenych jako rozcestniky na
marking.

Konec hlaseni.