[talk-cz] Souhlas jeskynari

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Srpen 12 12:27:59 UTC 2019

Ahoj.
podařilo se mi získat souhlas s použitím mapových podkladů od Správy jeskyní České Republiky.
Kopie je v příloze. Papírovou verzi má Tomáš v archívu spolku.

Paraleně s tím, jsem se snažil získat jejich mapy v elektronické verzi, což se pomalu daří - viz další email.
Kromě těchto dat přímo od nich to znamená, že můžete obkreslovat libovolnou mapičku, která byla vytvořena správou
jeskyní. Ale to asi nebude potřeba, protože zřejmě dostaneme všechna data v elektronické formě.

Velké poděkování patří Jaroslavu Hromasovi - řediteli správy jeskyní, za zprostředkování komunikace a souhlas s
uveřejněním dat a Olze Suldovské za faktickou technickou realizaci.

Mirek Suchý