[talk-cz] první vzorek dat ze Správy jeskyní

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Srpen 12 12:39:33 UTC 2019

V příloze je první vzorek dat od Správy jeskyní.
Je to úplně čerstvé, sám jsem se na to ještě nestihl podívat. Kdo máte zájem, tak se na to mrkněte. Pokud máte
připomínky ke kvalitě dat, nebo pokud vám tam něco chybí, tak mi dejte vědět a já to pak přepošlu paní Suldovské.

Pokud to bude OK, tak bych je rád požádal o další soubory dat. Prvně určitě o přístupné jeskyně, později snad i
nepřístupné jeskyně.
Pokud bude mít někdo zájem pracovat na faktickém importu do OSM, tak mi dejte vědět. Zcela určitě uvítám pomocné ruce
při importu.

Mirek

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: RE: FW: Mapa jeskyní
Datum: Mon, 12 Aug 2019 11:53:22 +0000

Na vyzkoušení posílám první "vlaštovky". Jesenické jeskyně Na Pomezí a Na Špičáku. Zákresy ve formátu shapefile.
Vyhotoveny jsou v souřadnicovém sytému S-JTSK_Krovak_East_North. Pro kontrolu (či doplnění) posílám i bodovou vrstvu
vchodů a východů těchto dvou jeskyní.

Tak můžete zkoušet, pokud to bude kompatibilní a bude vyhovovat, pošlu postupně další.
Jinak budeme muset vymyslet, jak to udělat, aby to bylo pro vás použitelné.

S pozdravem
Olga Suldovská
SPRÁVA JESKYNÍ ČESKÉ REPUBLIKY