[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Úterý Srpen 13 11:51:43 UTC 2019

Ahoj,

tak mě moje výlety po delší době donesly někam, kde ještě nebyl Milancer s
foťákem :-D , konkrétně na červenou značku Roztoky u Karlštejna - Nižbor.

Pilně jsem tam fotil rozcestníky a teď jsem je nahrával do Fody a mám k tomu
pár otázek/připomínek:

- k tomu aby se rozcestník přestal zobrazovat s otazníčkem je nutné přidat
tag "pesi" (nebo nějaký jiný kromě "rozcestnik")?

- za jak dlouho zmizí "chybí foto" u nově nahraných rozcestníků, případně co
zbývá doplnit?

- mám fotky před nahráváním nějak upravovat? (zmenšovat velikost - přecejen
to má 5MB, případně otáčet)

- jak řešit situaci, kdy se nedají všechny šipky rozcestníku vyfotit
najednou? kompozicí z více fotek?

Dík. Případné rady si vezmu k srdci a u těchto fotek je ještě upravím,
protože jsem si všiml, že tyto rozcestníky mají jiné referenční číslo oproti
tomu v reálu, takže to budu ještě upravovat.

(např. RA112 na mapě vs 0001/31x v reálu)

A ještě jeden feature request:

Šlo by, že by se při vkládání fotky z přes tlačítko "Vložit fotografii" (na
kontrole OsmHiCheck) předvyplnilo GPS rozcestníku?

--

Severák