[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Srpen 14 09:16:52 UTC 2019

st 14. 8. 2019 v 10:58 odesílatel Jan Macura <macurajan na gmail.com> napsal:

> Ehm? Nedělá se to náhodou kvůli tomu, co je na tom rozcestníku napsáno..?

nedela, dela se to proto, ze chceme vedet CO (fotka), KDE (gps), KDY
(datum) a KDO (overitelnost, moznost dotazu v pripade nejasnosti,
podivnosti apod, licence...).

> Nevěřím, že se tu bavíme o rozdílu v poloze větším než ~10 m. Pokud je umístění rozcestníku v mapě fakt mimo (= není na té křižovatce, kde jsem jej fotil), tak před nahráním fotky posunu ten rozcestník v OSM...

vetsina lidi neposune, realne jich hodne jen foti a OSM neupravuje,
stejne tak vzdalenosti bezne +- 100m zadny problem.

jeste jednou - cilem neni mit tisice fotek, cilem je mit data, ktera
se pak daji k necemu dalsimu vyuzit. Je to jako bych naklikal do OSM
cestu uplne od oka bez jakekoliv korekce s ti, ze je to lepsi nez tam
nemit zadnou. Jednak budu mast lidi na miste, kdy jim to bude
ukazovat, ze je cesta o 100m jinde a jednak tim nekdy v budoucnu
pridelam praci nekomu, kdo musi poznat, ze je to spatne, a cele to
opravit.

Bye