[talk-cz] Rozcestníky pro Fody

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Srpen 14 12:02:05 UTC 2019

st 14. 8. 2019 v 13:20 odesílatel Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> napsal:

> Takze se mnou vlastne souhlasis, protoze datum je presne to, co se na
> pritomnost v exifu kontroluje.
>
> Popravdě, měl jsem a možná i kdysi na Commons nahrál několik fotek, které
prostě datum v exifu neměly (a pokud, tak něco jako 1.1.2001), protože
foťák po vypnutí zapomněl nastavené datum.

A dovedu si představit paranoiu, například že by se mohl náhodou šéf
podívat na fody a zjistit, že v době, kdy jsem byl na služební cestě jsem
stihl vyfotit rozcestník ležící stovky metrů od předpokládané trasy, a tak
raději změním datum na nějaké jiné.

JAnD