[talk-cz] [Talk-cz] Poštovní schránky, stav srpen 2019

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Středa Srpen 14 13:07:27 UTC 2019

Zdravím,
když nějakou schránku potkám, tak ji zmapuji a rovnou i napojím na
automatický import. Jak postupovat pokud nesedí čas výběru? Mám převzít
data z importu nebo mapovat reálné údaje na schránce?

Konkrétně je to schránka v obci Pucov:
http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=17/49.2465/16.1743&datasets=CZECPbox

V Depu Třebíč 70 takto nesedí 12 z celkových 24 zmapovaných schránek:
http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=67407&filter=Partial

Jinak co přidat odkaz na *josm.poloha.net <http://josm.poloha.net>* i do
OSMwiki
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProjekt_%C4%8Cesko/Projekty_k_mapov%C3%A1n%C3%AD>
- projekty k mapování? Přijde mi to jako nejpřívětivější způsob jak si do
Vespucci či jiného softu importovat chybějící schránky. Kdyby se o té
stránce někdo nezmínil zde v diskuzi, tak o ní nevím.

--
S pozdravem
Vladan Kudláč