[talk-cz] [Talk-cz] Poštovní schránky, stav srpen 2019

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Srpen 15 12:05:49 UTC 2019

Ahoj,

už jsem zpátky, ale ještě jsem se k aktualizaci nedostal. Měl bych to
stihnout dneska.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majkaz <majkaz na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 8. 2019 15:34:26
Předmět: Re: [talk-cz] [Talk-cz] Poštovní schránky, stav srpen 2019
"Aktuálně bacha na to, že Marián je nebo byl na dovolené, takže tabulka na
http://josm.poloha.net/cz_pbox/ má měsíc stará data. Doby výběru v OSM jsou
ovšem z dat aktuálních, tam kde se to spárovalo. V OSM je to vidět z údaje
source přímo u schránky, tj. ta poslední aktualizace tam je jako source=
201908. Pokud je tam něco jiného, je to pak období, ve kterém se udělala
poslední aktualizace konkrétní schránky.
Zrovna na depu Třebíč by měly sedět údaje v OSM s tím, co je na schránce, a
ne s tím, co je na webu.

Majka