[talk-cz] import SHP

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Neděle Srpen 18 19:22:50 UTC 2019

Ahoj,
zkouším importovat SHP soubor do OpenStreetMap. Konkrétně tu jeskyni Na
pomezí (viz předchozí vlákna).
Nikdy jsem to nedělal a nějak se mi nedaří získat uspokojivý výsledek. A
netuším jestli dělám něco blbě nebo zda jsou blbá ta vstupní data.
Zkusil jsem:
 * Otevří SHP soubor v QGISu
 * uložit vrstvu jako..., vybral SRS=WGS84
 * zkusil jsem to uložit jako GeoJSON a otevřít v iD editoru
 * zkusil jsem to uložit SHP a otevřít v JOSM
v obou případech dostávám tu jeskyni posunutou na severovýchod - viz
obrázek. Vchod by měl být na mapě jak je ten trojúhelníček. Přitom v
těch datech od jeskyňářů je ta krátká štola vpravo nahoře. Viz např.
https://www.caves.cz/jeskyne/jeskyne-na-pomezi

Dělám něco blbě, nebo mají jeskyňáři špatně posunutá data?
Posunutí OSM dat bych vyloučil vzhledem k existujicím (i když mizerným)
GPS stopám na silnici.

Mirek