[talk-cz] import SHP

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Pátek Srpen 23 13:52:52 UTC 2019

Skus este projekcie S-JTSK s gridmi na
http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_Grid

Stiahni si tie llb subory do /usr/share/proj, odstran .llb priponu a v
QGIS-e si zadefinuj nove projekcie:
1. S-JTSK Jezek: +proj=krovak +ellps=bessel +nadgrids=jezek08_jtskcz
2. S-JTSK Seidl: +proj=krovak +ellps=bessel +nadgrids=seidl16_jtskcz

Ked prepinam medzi tymi dvoma tak vidim mozno niekolkocentimetrovy posun. A
ked zvolim Ferro Krovak tak ten posun je cca par metrov.

[image: image.png]