[talk-cz] Fwd: Re: Jina informace poloha.net vs poiimporter

majkaz majkaz na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 5 11:25:47 UTC 2019

Přehled (poloha.net) ukazuje data Openstreetmap - 03.12.2019

Skutečné zpoždění u přehledu je momentálně cca 3 dny (už bylo i 4-5 dní), a ta data jsou ve skutečnosti spíš ze 02.12. - už několikrát jsem zahlédla, že ten datum sice odpovídá, ale data se vezmou jen cca do 10:00 hodiny dopoledne.

Navíc barvy v téhle chvíli nebudou sedět - včera jsem nahrávala data z prosince a PoiImporter je zatím nemá.

Majka