[talk-cz] Historie OSM v CZ

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Prosinec 13 13:35:15 UTC 2019

Ten aktualni prohlizec delal ZbyCZ a urcite neni dokonaly, ja ale
nemam kapacitu si s tim ted nejak dal hrat, to neni na chvilku. Proto
jsem v prvnim mailu psal, ze uvitam nekoho na pomoc s UI.

Kazdopadne bych rekl, ze tohle co popisujes je spis snaha prohlizece
uchovat to v cache, jestli se s tim da nebo neda neco delat ale
netusim.

Bye