[talk-cz] SVG z openstreetmap.org obsahuje obyčejný bitmapový obrázek

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Únor 5 10:15:33 UTC 2019

OpenStreetMap.org už umí vektorové dlaždice? To by byla pro mne novinka!
Pokud vím, tak se o tom mluví dlouho, ale zatím se ledy nijak nepohnuly.

Různí OSM mapoví provideři poskytují i vektorové dlaždice, takže já
samozřejmě hnedka nabídnu
https://openmaptiles.com/downloads/tileset/osm/, který je pro osobní
nekomerční, open-source či výukové projekty zdarma (v MBTiles formátu).