[talk-cz] ČSOB - pobočky a bankomaty

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Únor 12 13:43:58 UTC 2019

Zrovna jsem psala Honzovi, ale z mého pohledu to až moc komplikujeme. Pokud
platí tohle <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Getting_permission>,
tak potřebujeme jen výslovný souhlas - tj. zeptáme se, jestli můžeme
použít, a oni nám to odkývnou (nebo taky ne)

Specificky tohle, z toho prvního vzorového dopisu:

“The #ORGANISATION# has no objections to geodata derived in part from
#DATASET# being incorporated into the OpenStreetMap project geodata
database and released under a free and open license” [1]

I also ask that whatever statement you are prepared to make can be made
public for information purposes.

Ta licence už by tam byla jen něco navíc - tj. řeknou, za jakých podmínek.

Jen tak mimo, ta Spořka už nemá ten soubor na místě, co jsem našla v tom
tvém skriptu. Muselo by se z nich předání dat nejlépe dostat přímo.

Majka

A jen výslovný souhlas nestačí? Licenci ať si klidně nechají tak jak mají.