[talk-cz] Logo + šablony spolku

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Únor 12 14:40:39 UTC 2019

Coby samozvaná sekretářka spolku
<https://openstreetmap.cz/talkcz/c2747#mf17be2> se hned hlásím s dotazem:

Pro hlavičkový papír zatím použiji tohle logo
<https://openstreetmap.cz/press> a údaje spolku
<https://openstreetmap.cz/spolek>?

Vcelku je to jedno, ale dala bych dohromady pro ten dotaz šablonu, která by
se mohla používat a bylo by dobré už pak s tím moc nehýbat. Osobně bych
klidně nechala podobu přihlášky, tedy ten blok vpravo - podle mě je to
použitelné, i když k tomu logu jsem měla připomínky.

Představa je asi takováhle:

   - mailem požádám o souhlas konkrétní osoby (tedy ne obecný mail firmy),
   s prosbou to případně přesměrovat správně, do toho mailu dám i kontakt na
   sebe pro případné dotazy
   - přihodím dopis v PDF se samotnou žádostí o souhlas s použitím těch
   dat, včetně připraveného souhlasu, co budeme chtít zpět, aby to maximálně
   zjednodušilo dotyčným práci (sekretářka vytiskne a hodí šéfovi na stůl, ten
   případně podepíše a oni nám to pošlou zpátky naskenované)
   - když se v dohledné době neozvou, zhruba za měsíc se připomenu

Vycházím z toho, že čím jednodušší bude to odsouhlasit, tím snáz se to z
nich dostane.

Pokud bude zájem, můžu pak někam vystavit, kdo všechno byl oslovený a jak
to zatím dopadlo + potom by bylo dobře někam pohromadě ukládat ty odpovědi,
pokud se bude dařit.

Výhledově mám v plánu i obchodní řetězce (Terno, Trefa a podobné). Sice
toho spousta už v mapě bude, ale třeba otvírací doby by se hodily.

Majka